Onsdag 2/2 2011


Springroad´s Brave and Brilliant "Chiefen"

Mm, det är vad han heter och vad vi har kallat honom för. Sitter och väntar med spänning just nu, väntar på att telefonen ska ringa och S ska säga att Bollnäs borna hemskt gärna vill ha honom.

Men hoppsan, nu kanske jag hoppar lite långt i förväg här. Vi tar det från början (vill säga från igår);
Igår direkt efter jobbet så åkte jag och hämtade Ronja i Kärr och sedan åkte vi vidare hem till S. Familjen hade redan kommit, det var mamma, pappa och yngsta barnet (5 år). Dom var redan där när jag kom. Av någon anledning var jag lite nervös, men allt gick bra. Dom hade ju pratat en del med S och väntade väl bara på att jag skulle komma med honom.

Jag drog en suck av lättnad när Ronja klev rakt fram till dom och hälsade glatt :) Det kändes väldigt skönt måste jag säga. Så allt var hur bra som helst. Familjen var jätte trevlig, både föräldrarna och barnet. Det märktes att barnet var hundvan, hon hälsade på hundarna sen fortsatte hon leka med tågbanan *ler*

Ne men dom var hur trevliga som helst, kändes jätte bra måste jag säga. Jag skulle bli överlycklig om han fick bo hos dom, så ja ni förstår säkert att jag håller tummarna :)

Min lilla Chiefen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0