Nordman - Hjälp mig att leva

Jag skall lära mig leva igen
hitta vägen ut (det är dags)
kanske en vän
som alltid finns där
och står ut med mig som jag är (det har jag, tusen tack!)

Jag har sprungit åt olika håll
i min rastlöshet
utan kontroll (Ska försöka få lite kontroll på mig själv nu)
tills känslorna frös
och min ångest blev skoningslös (ångesten kan ingen ta bort)

Hjälp mig att leva
det finns kanske ett sätt
om jag går i cirklar
så visa mig rätt (lite hjälp är allt som behövs)

Jag har sett mycket mer än du tror (mer än jag önskar)
och betalt min skuld
fast den var stor
vem hjälpte mig då
när jag nådde mitt Status Quo

Jag har svikit och ångrat en del
men förstår ändå
hur det blev fel (förståelsen hjälper)
nu frågar jag dig
finns det ännu plats för mig

Hjälp mig att leva
det finns kanske ett sätt
om jag går i cirklar
så visa mig rätt (så jag inte blir yr och ramlar omkull)
hjälp mig att leva
det känns som jag är klar
viljan är mitt vapen
och lusten finns kvar (jag väljer liv och glädje!)

Hjälp mig att leva...

Hon var min ögonsten! Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta, hon kommer alltid vara bäst! Smärtan kommer aldrig att försvinna helt men det är dags att ta kontroll över den. Jag väljer liv, jag väljer glädje och skratt. Det kommer alltid vara ett hål efter dig, men jag sätter på ett plåster och hoppas att vi ses igen!


Someday, I can visit you in heaven, okey? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0