Blogg förklaring

Vet inte om någon egentligen läser allt de här, men det spelar faktiskt ingen roll, för jag skriver bara för min egen skull. Jag måste få skriva av mig, få ur mig allt jag har och bär på inom mig.

Tuss är orsaken till denna blogg, och det är främst pga henne som den fick sitt namn. Tuss är ett prakt exemplar på lånat liv.

Hon var min lilla ängel här på jorden, men lixom alla änglar så hör dom ju inte hemma här på jorden, och någon därifrån där änglar kommer ville ha tillbaka just den här. För varför skulle annars just hon behöva lämna oss? Om du fick välja en hund, skulle inte du då oxå välja den snälla bra hunden framför den aggressiva hunden som bits? Det tror jag, och det skulle jag oxå göra, så varför skulle inte änglar göra de?

Tuss hon var verkligen hur gullig, snäll och söt som helst. Nästintill alla människor hon träffade på kommenterade hur söt och oerhört trevlig hon var. Hon var bara helt underbar, hon tuggade aldrig på saker som inte var hennes, hon sprang aldrig bort eller ifrån en när man var ute med henne och hon var lös, hon lyssnade och kom tillbaka när man ropade på henne.

Jag är oerhört glad över att Tuss var en del av mitt liv, och jag ångrar inte ens sekund att hon fick flytta hem till mig, och det kommer jag aldrig att göra.

Det är dags för mig att gå vidare, att blicka framåt med ett leende. En del av mig kommer alltid att vara trasig, inte borta och inte av men ändå inte helt hel.

Den här bloggen har varit till stor hjälp, jag har verkligen kunnat skriva precis allt va jag känner och tänker. Jag kanske ändå inte skrivit ner precis allt, men vem gör egentligen de? :P Jag är ingen öppen bok som vem som helst får läsa, men jag släpper gärna in människor i mitt liv, men bara för de behöver dom inte veta allt. Mitt liv är min sak, och jag bestämmer vem som får höra vad om vad och varför.

Mitt liv, mina hemligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0